فون پلاس

بهترین گوشی های هواوی در بازه قیمتی 2 میلیون تومان

هوآوی یکی از مقتدر ها در تولید گوشی‌موبایل است. همانطور که می‌دانید هدف این کمپانی تقابل با برند Apple است و پرچم‌داران این برند از لحاظ زیبایی و قدرت چیزی کمتر از سایر برند‌ها ندارند. گوشی‌های خوب هوآوی در بازه قیمتی ۲ میلیون گوشی‌های زیر را می‌توان نام برد:

گوشی Huawei Y7 Prime 2019
گوشی Huawei Y6 2019
گوشی Huawei Y5 2019
گوشی Huawei Y9 2019

 

گوشی Huawei Y7 Prime 2019
کمپانی هواوی، از آن دسته تولیدکننده‌هایست که علاقه دارد تنوع محصولاتش را بالا ببرد تا مورد پسند سلایق متفاوت قرار بگیرد. از طراحی‌های زیبا و امکانات و مشخصات خوب گوشی‌های این کمپانی می‌توان به خوبی متوجه این موضوع شد.

گوشی Huawei Y6 Pro 2019
هواوی Y6 Prime از محبوب‌ترین گوشی‌های فعلی در بازار است که با قیمتی در حدود 2 میلیون تومان قابل خرید است. در گوشی هواوی Y6 Prime ما شاهد یک صفحه نمایش 6.09 اینچی از جنس IPS با طراحی ناچ قطره‌ای دیده می‌شود.

گوشی Huawei Y5 2019
عملکرد هواوی در طول چند سال اخیر، آن را به رقیبی سرسخت برای کمپانی‌هایی نظیر سامسونگ مبدل کرده است. این کمپانی آمار فروش بالائی را به ثبت رسانده و بخش اعظمی از موفقیت‌های خود را مدیون گوشی‌های رنج میان‌رده خود است. از این رو این برند چینی توجه ویژه‌ای به این رنج دارد.

گوشی Huawei Y9 2019
هواوی، این کمپانی چینی با تولید و عرضه گوشی در طرح ها و رنج های پرچمدار، میان رده و پایین رده تمامی سلایق و اقشار جامعه را به سمت خود جذب می کند. یکی از خانواده هایی که این کمپانی گوشی های میان رده خود را با آن معرفی می کند Y نام دارد.

مکالمه را شروع کنید
سلام ! برای ارتباط با پشتیبانی فون پلاس ، بر روی پشتیبان مرتبط با مشکل خود کلیک کنید.