فون پلاس

حل مشکل اینترنت موبایل

با سلام خدمت کاربران محترم فون پلاس
علت وصل نشدن اینترنت گوشی هوشمند شما در صورتی که سیم کارت ایراد نداشته باشد به طور کلی دو عامل است،
– تنظیمات Access Point Name (APN)
– تنظیم تاریخ و ساعت گوشی
در ادامه نحوه تنظیم این دو را به شما آموزش میدهیم.

1- ابتدا وارد تنظیمات (setting) شده و وارد بخش شبکه های بیشتر یا (More Networks) می شویم.

2- سپس وارد بخش (Mobile Networks) شوید.

3- پس از آن گزینه Access Point Names قابل مشاهده است،وارد میشویم.

4- حال باید تنظیمات APN را به حالت پیشفرض برگردانیم با ضربه زدن روی دکمه Task گوشی گزینه ریست کردن یا بازگردانی به پیشفرض APN قابل مشاهده است، پس از آن باید یک APN جدید تعریف کنیم.
با زدن روی علامت + اینکار ممکن میشود.

5- دقت کنید که فقط قسمت های (Name) و (APN) پر کنید و حتما بخش (Proxy) و (Port) خالی باشد.

6- پس از آن APN جدید را انتخاب میکنیم.

پس از انجام این مراحل یکبار اینترنت را خاموش و روشن کنید و اگر باز هم اینترنت گوشی هوشمند شما وصل نشد شما باید تاریخ و ساعت تنظیم کنید به صورتی که به طور خودکار با اتصال شبکه به روز شود.

اگر پس از انجام تمام این مراحل باز هم اینترنت شما وصل نشد مشکل از سیم کارت شما میباشد.

با تشکر از توجه شما.

مکالمه را شروع کنید
سلام ! برای ارتباط با پشتیبانی فون پلاس ، بر روی پشتیبان مرتبط با مشکل خود کلیک کنید.