فون پلاس

شاید سری سامسونگ گلسی S23 زودتر از انتظار‌ معرفی شود

S23 این احتمال وجود دارد که سامسونگ نسل جدید پرچمدار های خود را زود تر از موعد مقرر معرفی کند . بنابراین‌شاید در ماه ژانویه یا حتی دسامبر شاهد رونمایی رسمی این محصولات باشیم .

 

سامسونگ در ما‌ه فوریه‌ی سال جاری سری S22 خود را رونمایی کرد .  این گوشی‌ازجمله‌اولین پرچمداران ۲۰۲۲ محسوب می‌شوند و اکنون یکی از منابع خبری کره‌ای مدعی شد‌ه است‌که نسل بعدی این محصولات احتمالا زودتر از حد تصور معرفی خواهد شد .

 

سامسونگ قصد دارد سری گلکسی S23 را زودتر از موعد مقرر معرفی کند . این گزارش به چهارچوب زمانی دقیقی برای رونمایی نسل بعدی پرچم‌داران غول فناوری کر‌‌‌‌‌ه‌ای اشار‌ه نمی‌کند . اما ادعا می‌کند که این شرکت سری بعدی گلکسی S را زودتر از سری S22 معرفی خواهد کرد .

 

شریک های  زنجیره‌ی تأمین سامسونگ پیش‌بینی کرده‌اند که احتمال دارد این شرکت سری گلکسی S23 را دو تا سه‌ هفته زودتر از چهارچوب زمانی معمول خود معرفی کند. در مقام مقایسه‌سری گلکسی S22 در ۹ فوریه رونمایی و فروش این محصول از ۲۵ فوریه آغاز شد.

 

گفتنی است  که برخی برندهای دیگر ازجمله شیائومی  و  موتورولا نیز قبلا نسل جدید پرچمداران خود را در ماه دسامبر معرفی کرده‌اند. با این‌ حال  معرفی محصولات جدید این دو برند به کشور چین محدود بود. به‌همین‌دلیل نمی‌توان آن‌ها را مانع بزرگ نمایی برای رونمایی سراسری محصولات جدید سامسونگ در نظر گرفت. غول فناوری کره‌ای معمولا ترجیح می‌دهد مدل‌‌های پرچمدار گوشی‌های خود را به‌ طور سرتاسری در همه‌ی کشورهای جهان معرفی  و  عرضه کند. این خبر در حالی منتشر شده که اخیرا اولین رندرهای گلکسی S23 و گلکسی S23 پلاس به‌طور آنلاین دردسترس قرار گرفته است.

 

 

 

 

 

منبع 

دیدگاه‌ها (0)

  • ارسال دیدگاه اسپم منجر به ایجاد محدودیت دسترسی شما به سایت میشود.

مکالمه را شروع کنید
سلام ! برای ارتباط با پشتیبانی فون پلاس ، بر روی پشتیبان مرتبط با مشکل خود کلیک کنید.