فون پلاس

آمار استفاده از ios 16

ظاهراً کاربران ios تمایل زیادی برای نصب نسخه 16 از این سیستم عامل دارند. با وجود اینکه یک هفته از انتشار آن می گذرد نرخ استفاد از این نسخه همچنان افزایش میابد.

آمار نشان داد‌ه است این سیستم عامل از ios محبوبیت بیشتری در میان کاربران آیفون داشته است . آمار های ارائه شد‌ه  از طرف توسعه دهندگان نشان میدهد حدود 22 درصد کاربران آیفون آ یو اس 16 نصب کرد‌ه اند.

بر اساس داد‌ه های کریستین اسلیگ توسعه دهندگان اپلیکیشن محبوب apollo تا به این لحظه 49/3 درصد از پایگاه کاربران این برنامه از ios16 استفاد‌ه میکنند .در مقایسه 49/1 درصد از کاربران این اپلیکشن ios15 را اجرا میکنند و سهم نسخه های قدیمی تر نیز 1/6 درصد است.

 

زمان آپدیت فرا رسید‌ه است.

 

اپل در تاریخ ۱۲ سپتامبر iOS 16 را منتشر کرد و از آن زمان تا اکنون شاهد افزایش نرخ بروز رسانی های زبادی بود‌ه ایم. شرکت تجزیه‌  و تحلیل گزارش داد ه است که درحال‌حاضر حدود ۲۲ درصد از آیفون‌ها جدیدترین نسخه‌ سیستم‌عامل  اپل را نصب کرد‌ه  و حدود ۶۸ درصد نیز از iOS15 استفاد‌ه می‌کنند.

گر چه یک هفته است که ios 16 منتشر شد‌ه است. اما همه مدل های آیفون 14 با آن که  فروش آن‌ها از ۱۶ سپتامبر آغاز شد‌ه است. به طور پیش فرض از ios16 استفاد‌ه میکنند.این به‌روزرسانی  مواردی  مثل قابلیت  ویرایشی  جدید در iMessage گزینه‌های جدید سفارشی‌سازی صفحه‌ ی قفل  و ابزارک‌های صفحه‌ ی قفل را به‌ کاربران  ارائه  می‌دهد.

 

به‌نظر می‌رسد این روند همچنان ادامه داشته باشد. هفته‌ ی قبل مشخص شد نرخ ارتقا به iOS 16 نسبت به نرخ آپدیت به iOS 15 درسال گذشته بیشتر بود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ه است.

 

 

 

 

منبع

دیدگاه‌ها (0)

  • ارسال دیدگاه اسپم منجر به ایجاد محدودیت دسترسی شما به سایت میشود.

مکالمه را شروع کنید
سلام ! برای ارتباط با پشتیبانی فون پلاس ، بر روی پشتیبان مرتبط با مشکل خود کلیک کنید.