فون پلاس

Nova 10 SE هواوی‌با‌دوربین‌۱۰۸مگاپیکسلی‌و‌شارژ ۶۵ وات‌رونمایی‌شد

Nova 10 SE با نمایشگر بزرگ OLEDدوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی‌و‌فناوری شارژ سریع ۶۵ وات رونمایی شد. مدل SE چهارمین مدل از گوشی‌های سری نوا ۱۰ است.

 

هواوی روز گذشته جدیدترین مدل از گوشی‌های سری nova 10 معرفی کرد .Huawei Nova 10 SE پس از نوا 10و نوا 10‍‍‍‍ پرو  زد چهارمین گوشی این سری محسوب‌می‌شود . و دو گوشی Nova 10 و Nova 10 Pro در اواسط تیر و مدل Nova 10z در اواسط شهریور رونمایی شدند .

 

گوشی Nova 10 SE هواوی‌در پنل پشتی از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی‌دوربین فوق عریض هشت مگاپیکسلی و دوربین ماکروی دو مگاپیکسلی‌استفاده می‌کند. این دستگاه مجهز به رابط کاربری Magic UI بر پایه‌ی سیستم‌عامل اندروید ۱۲ است. مطابق انتظار نوا ۱۰ اس ای به‌دلیل تحریم‌ های ایالات متحده از اپلیکیشن‌ها و خدمات موبایلی گوگل پشتیبانی نمی‌کند .

 

گوشی هواوی نوا ۱۰ اس ای مجهز به صفحه‌نمایش ۶٫۶۷ اینچ OLED با وضوح فول HD پلاس است. نمایشگر تخت این گوشی از نسبت تصویر ۲۰:۹ و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز بهره می‌برد. در بالای نمایشگر شاهد استفاده از دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی هستیم که درون حفر‌ه‌ای دایره‌ای‌تعبیه شده است .

 

هواوی صرفا یک رندر از نوا ۱۰ اس ای منتشر کرده است که در تصویر اصلی این مقاله دید‌ه می‌شود. این رندر گوشی را در رنگ نقره‌ای نشان می‌دهد. شایعه‌ها می‌گویند نوا ۱۰ اس ای‌در‌رنگ مشکی نیز دردسترس‌خواهد بود .

 

 

هواوی نوا ۱۰ اس ای به درگا‌ه USB-C مجهز شد‌ه است و از وای‌فای و بلوتوث و GPS نیز پشتیبانی می‌کند . ضخامت گوشی ۷٫۳۹ میلی‌متر و وزن آن ۱۸۴ گرم خواهد بود .  هواوی فعلاً قیمت و تاریخ عرضه‌ی Nova 10 SE را اعلام نکرده و تنها به ذکر عبارت به‌زودی بسند‌ه کرد‌ه است .

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع

دیدگاه‌ها (0)

  • ارسال دیدگاه اسپم منجر به ایجاد محدودیت دسترسی شما به سایت میشود.

مکالمه را شروع کنید
سلام ! برای ارتباط با پشتیبانی فون پلاس ، بر روی پشتیبان مرتبط با مشکل خود کلیک کنید.